Clemens M. M. Buur

119
Video’s:

Over ons

jardin - foto de charme Morgen vullen wij de informatie aan, en dat is niet vandaag, dus,

en U hebt vóórinzage van

properties blog site

Over onze reis

de zonnebloem daisies'Voor wie mij lief heeft wil ik heten', sequal min

geachte kluisteraars, onze volgende reis zal zijn naar het Chateau de Chambord alwaar ik mij liet inspireren tot mijn structureel plan voor media en internet weergave.

De Son-et-Lumière show van het Château Palais de Chambord is in de avonduren en U zult hem precies zo zien als wij deze nu kunnen weergegeven, men moet zich ook liever maar nooit afvragen waarom de reis zo lang geduurd heeft, maar éénmaal kom je dus wel weer eens waar je wezen moet en van lang zoeken wordt je creatief. Ik hoop dat U voor nadere informatie ff terecht wilt bij de Wikipedia pagina daarvoor, wij beloven U alvast een reisverslag en over de plaatjes valt zoals gewoonlijk niets toe te zeggen.

geheime tuin* Voor die achterblijven: de foto is gemaakt in Boskoop

* Ik heet uiteraard bij lange na geen reisbureau van Limburg, dat is tenminste iets dat zekerheid te bieden heeft naar het lijkt.

Bezochte landen

Wij hebben 7 landen (3%) bezocht:

België, Duitsland, Frankrijk, Griekenland, Nederland, Oostenrijk, Verenigd Koninkrijk.